Problémy s doručením
Pokud doručení Vaší objednávky trvá déle, než 7 dní, překontrolujte námi zaslané informace ve Vaší emailové schránce:
1) Zkontrolujte potvrzení objednávky, zda jste správně zadali telefonní kontakt. Pokud žádné potvrzení nepřišlo, zkontrolujte schránku Hromadné a Spam, případně kontaktujte naši zákaznickou linku s číslem objednávky.
2) Zkontrolujte, prosím, zda Vám byl doručen email o expedici objednávky, ve kterém zasíláme sledovací odkaz i číslo balíčku. Sledovací odkaz se stává funkčním až po fyzickém převzetí balíčku dopravcem. Pokud žádný email doručen nebyl, zřejmě ještě nebyla objednávka z nějakého důvodu odeslána. Pro bližší informace kontaktujte naši zákaznickou linku.
3) Pokud jsme objednávku již odeslali, můžete pomocí čísla balíčku a sledovacího odkazu zjistit, kde se zásilka právě nachází. Pro informace o doručení, změnu adresy, nebo času doručení, kontaktujte prosím přepravce.
4) Pokud dopravce balíček ztratil, nebo doručil poškozený, obratem nás, prosíme, kontaktujte.
Sledování zásilek
PPL | https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku |
Česká Pošta | https://www.postaonline.cz/trackandtrace |
Zásilkovna | https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani |